Thursday, 6 June 2013

tolong lawat sang pembebel. dia asyik bebel.

Assalamualaikum....~

Alhamdulillah. Masih bernyawa di bumi Allah..

2 3 minggu lepas aku berniat nak delete blog ni sebab dah malas dah nak blogging. Ada blog tapi tak update, macam ada nasik tapi tetap makan megi. Eh..?

Tiba-tiba niat nak delete blog terbatal akibat kena ugut dengan seorang gegel yang asyik paksa aku klik nuffnang dia. Siap wechat hantar audio berbaur ugutan. Katanya hidup dia dalam kesunyian sejak delete blog lama. Tolong laa.. tolong laa pergi lawat gegel ini.."Sang Pembebel"...

Haa... sila bayar aku ye Sang Pembebel. 
Bukan senang tau nak menerpa nama di blog aku ni.. ^^

Aku ni makin lama makin celaru. Aku rasa macam penulisan aku ni memboringkan jer. Info memang lah zero. Tu yang aku malas nak update tu. Rasa dah hilang rentak. Mungkin sebab makin tua agaknya.. :D


2 comments:

Sang Pembebel said...

oii.. bongok tol ko ni..
aku bebel kat ko [yang pemalas tu] la,bukan kat kawan2 ko..

suri sasau said...

hahahaha... best x?