Wednesday 7 November 2012

mood pun reti berhayun

Salam..~

Hari ni sendirian kat rumah. Housemate pergi main bowling. Dari tadi dia ajak tapi mood untuk ke sana tak muncul. Sorry kawan..~

Bukan tak nak join tapi seroiusly i'm not in good mood to meet people. Feeling like wanna be alone. Wasting my evening on my bed, loitering with my FB addicted. Watching unattractive drama at tv1. Eating yesterday's homemade tomyam.

Done..~
I'm done with alll that.

Lately mood aku selalu swing. Kejap okay. Kejap ke laut. Haih. Feeling so miserable. Kadang-kadang duk sesaje menitik air mata. Mood pun reti nak berhayun kan.. Parah..~ 

Kadang-kadang aku musykil jugak. Sejak member2 rapat aku kahwin, perasaan makin tak boleh nak bendung. Rasa sangat sunyi. Alone. Sendiri. Moody.

Sedih bila kawan habiskan masa bersama husband but i'm still here waiting for them alone. Waiting for my kawan's free time. So sad huh. Kadang2 rasa macam kejam pulak. Kawan boleh datang jumpa aku anytime they want, tapi aku kena tunggu diorang free dulu. Bila husband dia takde baru dia datang cari aku. Seroiusly i'm sad.

Lagi sedih dan menyedihkan bila aku tak boleh nak salahkan sape2 pun dalam hal ni. Kawan aku tak salah. She's having her marriage live perfectly, dia ada tanggungjawab dia. How can dia boleh dipersalahkan..? Big NO there..!

Orang kata banyak merungut ertinya tak bersyukur..

Ya Allah, sorry for keep troubling myself dengan benda2 tak patut. Aku sangat bersyukur cuma kadang2 tak tahulah setan mana yang datang merasuk.

Ok. Salahkan setan pulak..~



No comments: